Ny dag!

Måste lägga till på gårdagens mat att jag drack en kopp kaffe och åt en bulle också .

Idag är de ny dag och nya tag.
Häärligt att solen är framme.
Ska äta lite gröt och ägg nu sen ska jag ut och springa.
Fick med mig Katrin och de tackar vi för.
ÄÄr super dålig på att komma iväg själv..

Lena skicka igår om hon kunde få låna Nelly och mysa lite med henne.
Och självklart får hon de.
Ska lämna henne där vi d tio så går hon ut pch går med henne.
Själv ska jag ut och springa och sen sola då.
Underbart!

Sen vet jag inte va denna dag bjuder på
A har juh Em han.!


Kommentarer
Postat av: Emma

Höddu !



Du som är så jäkla hurtig !

Hurta förbi Sveavägen 5 nån jäkla dag då när du ändå är ute och springer tycker jag !

ta med dig en banan som färdkost bara så är du ready to go liksom ;)

hahahaa



Alltså jag menar allvar !

2010-03-06 @ 12:16:59
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0