Nu så...

 Nu kan jag meddela med säkerthet.
Den 11 Spetember åker vi till Side i Turkiet och blir borta i två veckor.
Hur underbart är inte de.
Jag bara lääängtar.
Fy fan va hääärligt..

Något som är mindre härligt är att jag vart sjuk igen
De tog om på mig.
Igår när jag vakna hade ja 39.8 i feber.
Då va man inte så jäkla kaxi eller.
Nelly fick åka till farmor Lena och vara med henne för jag orka verkligen inte
Idag är de bättre.
Men fortfarande hostig och snorig.

Jag funderar på att lägga ner min blogg.
Vem bloggar man för egentligen?
Sig själv?
Alla andra??
Verkar iaf som folk missuppfattar allt, eller vrider och vänder på allt.
Men men.
Tåls att tänka på.

Lägger upp lite bilder.

Sötstina



  

Såhär har Nelly aldrig somnat. Myser med Farmor



En lördagkväll hos mig! Emelie och Sasse va också här men Sasse har inte lagt upp nå bilder på sig själv från kvällen :P Jag hade ingen kamera.



Hotellet vi ska bo på.
Pegasos World .

     


 

Åhhh kan man annat än längta!


Kommentarer
Postat av: Carro

Så skönt med semester, och så har du ngt att längta till =) Ser underbart härligt ut, hihi!

2010-03-31 @ 15:36:27
URL: http://linglea.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tufft av er att våga flyga just 11/9 :) Skulle inte jag våga. hihi

2010-03-31 @ 20:59:21
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara så du vet, maten är värdelös på de där hotellet och rummen är inte speciellt trevliga.. men, trevlig semester!!

2010-04-02 @ 12:06:07
Postat av: Sandra

Luftkonditionering & säng är väl vad som behövs i rummet, antar det är tänkt ni ska tillbriga den mesta tiden utanför rummet :) Och skulle ni tycka maten är äcklig finns det säkert andras tällen att äta på i Side :)

2010-04-02 @ 13:56:39
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag håller helt med Sandra ja. :p

2010-04-02 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0