Måndag!

Idag när Nelly slog upp sina blå va jag inte alls taggad på att gå upp.
Men va ska man göra.?
Hon kan juh inte gå upp själv liksom.

Gick över till Madde vid halv nio och spendera lite tid tills de va dax att gå ut på promenad.
Så otroligt skööönt med sol.
Gick in på färghuset där jag gjorde ett fynd.
Två fina krukor till priset av en :P
Doms ska stå på nellys rum.

Vart lite snabbstädning sen när jag kom hem.
Hahah Nelly fick sitta i sin Babysitter så länge. :P
Plocka ihop lite upp på övervåningen.
Är de någon som är intresserad av tjejkläder storlek 56-68 så finns de massor här.
Ska nog komma överens om ett bra pris.
Finns även ett skötbord man sätter över badkaret,babygym,babylekfilt,overall med mera :P

Ska ta tag i källaren nu.
Ska städa den någon dag och åka ivög till tippen och göra iordning där nere.
Dumt att bara slänga ner allt där liksom.
Ska fixa de någon da är A är ledig och tippen är öppen

Ne nu ska jag nog gör nå annat!
Typ boka tvättid.

Ha de




Lite skillnad...






Kommentarer
Postat av: sofie

Ska du inte ha nå fler barn du männska? :)

2010-03-16 @ 14:26:14
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0