Lördag 20 Mars ....

Idag när Nelly slog upp sina blå så va jag faktiskt pigg.
Vet inte om de är för solen eller va de kan vara.
Strunt samma va de är för skööönt är de iaf.

Idag vet jag inte va som händer.
Beror lite på.
Tänkte nog gå och bada en sväng.
Så får se hur de blir med promenad.
Beror på om Nelly sover inne eller ute.
Hon börjar redan bli trött.

Sen blir de nog en vända till gymet med Even :P
Sen kommer de lite folk hit för att umgås och äta pizza tror jag de blev.
A ska jobba natt han.

Imorgon är de supersunday på Aerostep.
Man får pröva på allt gratis.
Aquabike,Zumba,Pump och Combat.
Har inte valt riktigt va jag ska göra.
Blir iaf Pump och Combat.
Någon som ska med.?
Kanske blir Zumba med :)

Ne nu ska jag roa en uttråkad Nelly.!

Ha en bra dag i solen.:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0