Jaha

Sitte och läser lite bloggar nu på morgonen eftersom Nelly inte vill sova.
Ser då att de vart överaskningsfika för Emma.
Och att dom samlat till en present till henne.
Typiskt att jag missat de.
Men va ingen som sa något heller.
Men jag kanske skulle tagit reda på de själv.
Men men.

Igår vart de jobb.
Har glömt bort hur jobbigt de är att servera.
Iaf när de är mycket folk.
Som man springer.
Värsta träningspasset.
Men men .
KUl är de.

Idag blir en lång dag känns de som.
Ska göra alla vanliga sysslor här hemma.
Sen hälsa på farmor lena.
Sen blir de spinning.
Sen till Emma och umgås med flickorna.
Men blir inge alkohol för mig.
Har blivet mycket sånt så nu får de räcka.
Ska försöka bli en tidig kväller också
Nellt vaknar juh så otroligt tidigt.

Ne nu ska jag roa tösa!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nä förlåt, glömde helt bort dig iallsindar :(

Men du kunde ju ha checkat av lite du med kanske.

Förresten har du inte betalat av din del på Emmas present förra året än :P hahaha

2010-03-12 @ 12:01:42
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Näe de har jag inget minne av, vet att du skulle föra över pengar till mig men jag sa att de inte var någon brådska sen blev de bortglömt. Men de är inte hela världen, skrev de som ett skämt om du inte förstod de! ;)



Joo absolut! Men jag menar att du kanske kunde ha hört av dig och checkat av: Emma fyller ju år snart, va ska du köpa? Jag tänkte komma(?!) Ska vi styra upp något?!



Jamen gör de :)

2010-03-12 @ 14:15:30
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Marie

Du Erica, kom ihåg att det blir mer unikt om du åker dit själv med något eget. Inget slår väll det ?! :D kram gumms !

2010-03-12 @ 14:20:44
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja Marie :P Jag får se de så istället. :P

Hoppas allt är bra!

2010-03-12 @ 14:27:03
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0