Alltså shiiiit!

Jga har nog vart me dom de bästa på länge.
De handlar om ett spinningpass.
Haha helt sjukt.
Tror de är kosten som gör de.
ELler man får väll hoppas.
Hade hur mycket orka som helst och jag tog i som aldrig förr.
Har nog aldrig svettats så mycket.
Musiken va grym och passet va bra.
Hade typ ett leende på läpparna.
Shiiit .
De är därför man tränar för att få känna såhär.
TAck Susanne!

Jagtror kosten gjorde en stor del i de hela.
Allt funkar bra och jag håller i att äta ofta och lite.
Så himla sköönt.
MAn är aldrig mätt eller hungrig.
Och vill jag äta godis en måndag så gör jag de.
Vill jag äta fikabröd på en torsdag så gör jag de med.
Orkar inte ha förbud.
Men jag är itne sugen på de eftersom de aldrig går så långt så jag blir hungrig och inte har något att äta.

Nu har jag precis ätit Tacos.
Ovanligt.
haha!

Förövrigt så har jag gått ner två kilo om de va någon som undra.
Nehe .
Men nu vet ni de.
Kändes bra att säga de.!

BJuder på lite bilder på Sötnöten!








Kommentarer
Postat av: Cattis

Va duktig du är !! :) Sen när har du gått ner 2 kg då? Tycker du ser ut att vara smal!! Hur lång är du egentligen och vad väger du ? Du behöver ju inte svara om du inte vill så klart. Ha de bra.

2010-03-08 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0