Long time ago!

Mycket har hänt sen sist.

jobbat två nätter.
Gick bättre än jag trodde.
Är nog för mina underbara arbetskompisar.
Tänk vilken tur jag hade som hamna med dom jag ville. :)

Har vart till Furuvik med A och N.
Nelly va mest intresserad av alla barn.
Men men mys va de iaf.

Håller på att baka massa med.
Mammas flicka fyller juh ett på måndag.
Stoooora tjejen.
Kalas blir de på lördag.

Har även fm helg nu med start imorgon
Yeeeejee :P

Vart så besviken nu.
När nelly äntligen somnat tog jag på mig bikinin och skulle sola,
men fick gå in igen.
Va inte så varmt som igår och solen gick i moln stup i kvarten.
De ska brännas juh!

Kort kommer när jag hittar kameran :)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0