Tisdag 7 Juli

Frukost :
Äggröra,bacon och tomat
Turkiskyoughurt med hallon och blåbär och en babybell.

 

Lunch:
Sallad med skagenröra


Mellanmål:
Ett kokt ägg och mayjonäs

Kvällsmat:
Grillad kyckling,fläskfile,sallad,feta ost,oliver,pepparsås och bea.


Träning: En promenad på en timme.

De är inte så jäkla lätt att äta mycket fett ska jag tala om.
Jag har alltid vart livrädd för de.
Men jag kämpar på.
NU ska jag gå och lägga mig för jag börjar bli sugen på något och de är INTE bra.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att följa din blogg när du äter efter LCHF:) Fortsätt gärna med det så jag får tips :)

2010-07-06 @ 23:07:12
Postat av: Sansan

kanonbra! jag lär göra något liknande i min blogg tror jag bestämt :)

2010-07-06 @ 23:08:13
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0