Nattblogg...

Sitter på jobbet nu och de är stopp.

Något som är trasigt så vi har tömt ugnen så nu är de bara vänta på att få fylla den igen och sen köra

Men tar juh någon timme att fylla den också.

Shiit är så vart här nere. men har hört att de är bra att svettas.


Imorgon ska vi nog åka och handla hem mat :)

Jag vet att jag sagt att jag inte ska gå på någon diet, men detta känns inte som en diet.

Eller de står om man läser om den att de är en livsstil.

Maten verkar så himla god.

Diet menar jag med att man typ bara äter soppa eller bara dricker naturdiet drinkar eller nå sånt.

Detta är juh som sagt hur god mat som helst. Och FETT! :)

Får se hur de går.


Åh om typ 6 timmar är man hemma och får lägga sig

Har så sjukt svårt att sova när de är så varmt och fint väder ute. Måste ut och lapa sol :)

Mycket viktigt.!

Ne nu ska jag göra nå annat!

Va de nu är! :)

Ha en bra natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0