Kan inte minnas...

När jag kände mig såhär rik senast.
Och jag vet att man ska hålla hårt i pengarna men de kliar rätt bra nu.
Vill åka och köpa massa på REA :P
Men första ska resan betalas och bilen ska på service.
KUL DE! :P

Skulle egentligen ligga och sova nu på MIN sovmorgon men A fick larm..
Undra va man ska hitta på idag..
Ska väll göra ren Nelly för hon sitter och äter nektarin.. Hennes nya favvis! :P
Blir väll en sväng till Time sandlådan efter de..
Också en favorit för henne..
Man får INTE gå förbi utan att hon får leka där..

Ska försöka klämma in en löptur idag också.
Igår när jag sprang regna de.
Och de va UNDERBART!
Eller är de så fint så man kanske kan bada??
JAja de visar sig när jag går ut !










Kommentarer
Postat av: Mum

Hon där längst upp på kortet med cykeln riktigt lik hon Hedwig i Från A till Ö, kom och skriv mig det på näsan, kom och skriv mig det på näsan, kom och skriv mig det på näsan den som våååååågar;))), nej inte hon i cykelkorgen.

2010-07-23 @ 09:42:37
Postat av: Emma

En riktig Hedwig cykel iaf :)

2010-07-25 @ 09:11:08
URL: http://sjostrandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0