Kämpar!

Jag kämpar på mot detta sötsug.
Jag har klarat mig en vecka utan godis och fikabröd.
Och de är GRYMT för att vara Erica Jönsson.
Brukar typ fika 1 gång om dagen och typ äta godis och dricka läska varje dag!
Men jag kämpar på.

Glömde väga mig i morse.
HUr jag nu kunde göra de.
Men ska göra de imorgon innan frukost.

Har jobbat idag!
Hade bra ångest eftersomjag älskar solen.
Men men bara jag kommer till jobbet är de lungt.

Men är de nå varmt här inne då.
Sköönt på jobbet med AC, men här hemma.
Vågar inte ens tänka på övervåningen.
Stackars Nelson som ligger där.

Ne nu göra kväller!


Kommentarer
Postat av: (grand)MUM

Kära jössene flicke barn lägg er i källaren, eller har inte A en AC

2010-07-13 @ 07:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0