Jag har fuskat...

Ja ni läste rätt..
Igår drack jag vin.
Inte så lite heller.. :)
Slank ner tre drinkar också.
Men jag höll mig bort från cider och jag stoppa inge ätbart i munnen så jag är nöjd.
Super nöjd.!
Lika dagen efter brukar jag äta allt.
Allt jag kommer över, men inte idag.
Jag har ätit exakt va jag får.
Sjukt nöjd.
När dom andra åt dessert så åt jag två rutor 70% choklad.
BRA DÄR:!

Hade ne super trevlig kväll igår.
Kom typ i säng klockan 06.00
Men va gör de.
Jag stod juh för efterfest liksom!
Orkar inte gå in på detaljer.
Är för trött.

Imorgon är de jobb!

YESSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va snygg du är, du passar verkligen superbra i den frisyren och hårfärgen!

2010-07-10 @ 22:00:43
Postat av: Sasse

Ja en riktig heting !! :)

2010-07-11 @ 14:24:01
Postat av: Gabbe

meeen gud vad smal du är =) avis ^^

2010-07-11 @ 19:34:08
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0