YEah!

Jaha de va då inge fel på Nelson öra iaf.
Är väll tänderna då.

Idag gav jag mig ut på promenad.
Klädde tösa varmt.
Så då sova hon en timme på fm.
Helt annorlunda när man kan gå ut på fm.
Jag gillart.

Sen vart de iväg för att gå på föräldrargrupp.
trevligt att träffa lite folk och snacka lite.
Sen vart de till att plocka bort delar av julen här hemma.
Kan inte ta allt på samma gång.
Nelly är i en period när jag inte kan lämna rummet ibland.
Men vem har sagt att man behöver ta allt på samma dag liksom.

Imorgon ska jag nog bege mig till öppna förskolan.
Sen blir de en promenad.
Sen innebandyträning.
Sen ska jag nog iväg och köra ett pumppass. :P
Skojj!

Funderar nu på att säga upp mitt kort på medic.
Och börja träna nere i källaren.
Tror de är fler folk jag känner som går där nere.
Lättare att få sällskap dit.
Vill även lösa på aero step också
Hur kan man tycka alla träningsformer är sååå kul??
Jag fattar inte.

Ne nu ska jag stöka lite innan sängen!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Neh vi går inte på tisdagar och torsdagar för det är precis i morgon promenaden så tiden passar inte oss nå vidare. Onsdagar är bäst för oss.

2010-01-12 @ 08:39:16
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0