Plocka bort..

Julen, borde jag göra.
Men känner inte alls för de när jag inte har nå fina blommor,lampor och gardiner att sätta upp istället.
Någon som har nå tips på vart man kan köpa fina lampor.?
Ska försöka göra ett ryck bort med allt rött.
Men hade vart så mycket roligare om man haft massa annat fint att ta fram.
Så julen får nog sitta kvar ett tag till.

Idag har de inte hänt mycket.
Babysim.
Nelly älskar verkligen att bada och träffa andra barn.

Ne nu ska jag leta vidare efter saker till hemmet!


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag har ju bara rakt över gatan, så min mamma löper stor risk att bli galen :D Men det är ju lite trist att behöva umgås med sin mamma jämt, även om det inte är nå fel på mammsen :P

2010-01-07 @ 15:50:03
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ullared Erica ! ;-) Sjukt mkt fint. Plus mycket bra fina barn kläder för en billig penning.

Hoppas allt är bra. Kram Sofia&Stella

2010-01-07 @ 18:04:58
Postat av: Erica

Men guud va kul att höra från er. HUr är de med dig/er? haha ja kör du mig dit då? :P

Kraaam

2010-01-08 @ 09:17:40
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha!! Jaa säger ju det!! :D Snart är det mån-tis igen då är det dax :D hahah!

2010-01-08 @ 12:37:30
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är bara bra med oss. Tiden bara susar förbi en och hon växer så jag hiner inte med :-) Vi kanske skulle ta och ses nån dag? Fika? För ovanlighetens skull ;-) Ha jo visst, är så sjukt taggad att åka nu igen när programmet vart på tv också. Hur mår ni? Haft det bra i jul/nyår? Kram

2010-01-08 @ 15:28:04
Postat av: Erica

Ja men absolut. Skulle vara jätte trevligt att ses över en fika. Kan kolla med Sasse också kan vi slå ihop oss. Vill verkligen de och kolla på er lilla ögonsten. :P Jo vi mår bara bra allt har vart toppen över jul och nyår. Helt otroligt va en liten kan göra med såna högtider. om man säger så!

2010-01-08 @ 16:15:22
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0