Nya tag!

Har vart väldigt dålig på att blogga på sista tiden.
Har mått super konstigt sen i fredags.
Har typ inte kunnat ätit.
Känns som allt bara sväller i munnen på mig.
Men men.
Finns juh nå positivt med de åh. :p

Fredag:
Börja med en promenad som vanligt.
Sen vart de iväg och körde ett spinningpass innan de bar iväg till Jonna.
Där laga vi mat och greje.
Födelsedagsfest för Katrin.
Match vart super, efterrätten va super, ostbrickan va super.
Men kände inte igen mig själv.
De va inte ja som ville gå ut, jag vill hellre gå hem..
Deär itne varje dag!
Ont i huvudet,magen och typ svettades.
Men men.
Nya tag nästa gång.

Lördagen:
VArt en lugn promenad eftersom jag mådde som jag mådde.
Sen vart de att hela familjen sov på em uppe i sängen.
Skönt att göra de ibland också.
Sen gick vi ut och åkte pulka.

Söndag:
Tog mig en promenad.
Sen kom mamma och hämta Nelly.
Jag åkte iväg för att köra PUmp och bodycombat.
Shhiit va kul de va.
JObbigt också.
Gick och la oss kvart i nio igår.
Skööönt.
Nelly sover även än hon.
haha!
Sömntuta!

Idag vet jag inte vad som händer.
Blir en promenad lite senare.
Sen iväg på IB träning.

Orkar inte lägga upp nå nya bildet idag heller.
Bet hur tråigt jag tycker de är utan bilder men jag orkar inte.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0