Kul!

Kul att se vilka som läser ens blogg.
Får man lite tips om nya bloggar med juh! :P

Sitter här nu och fördriver tiden.
Blivet otroligt dligt med promenader nu pga väder.
Sen idag ska vi på babysim.
Måste gå typ kvart i 12.
Nelly somna precis så hade inte hunnit ut och gått nu på fm.
Vill inte ha henne sittandes i vagnen när de är kyligt.
Man går juh iaf en timme.
Men de är jag de.

Hinner kanske ta en på em.
Annars är de juh IB träning ikväll.
Tänkte ta en sväng på gumet först och värma upp. :p

Tänk va mycket promenader kan göra.
Man mår sååå mycket bättre och blir så mycket piggare.

Uscha va jag hatar när A har jour.
Man blir så låst.
Kan juh inte lämna nelly ensam med han för att gå ut och gå eller nått.
 NU bara klagar ja.

haha!

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

haha ja tänk när alla ska ha lingonvecka samtidigt vad grinigt det kommer vara då haha =) han får härdas. Nje inget namn vi har bestämt men det finns många fina namn. =)

2010-01-07 @ 13:14:10
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo,men visst blir man ju det o hur kul äre att sitta hemma o känna sig ensam då..man bilr ju deppig! O man kan ju inte nöta ut sin stackars mamma heller, dom lär bli trött på en ju ;)

2010-01-07 @ 14:21:54
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Katrin

Jag kommer gärna och smakar på din snickerskaka :P

Min blev inge bra.. Den blev liksom seg, förstår inte vad som blev tokigt

2010-01-07 @ 18:22:35
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0