2009

Blir så imponerad över dom dom kommer ihåg sitt år så bra.
Typ Sofie Eklund. :p
En annan kommer typ inte ihåg eller har bilder.
Men kan juh försöka iaf.
Men de blir inte lätt.

Okej jag har bara kort från mars. Så mitt år startar där. :)
Eller hur tusan blir detta. hahha
Jag vet juh knappt när saker va.
Helt år vild. haha!

Eh jag kan inte .
Lägger upp kort bara.
För kan itne skriva något vettigt.

I Januari föddes Filippa :)






Mars-Maj

                                                


Den 28 Maj kom William till världen :




Den 7 Juni Klockan 11.14 kom Nelly Emeliena Jönsson till världen.







Sommaren va helt underbar.
Eftersom denna lilla varelse kom till oss då
Många dagar i Stugan i Edsken vart de. :)


         

Lite party hann man också med :)

       

Otroligt dålig på att använda kamera märker ja nu! :P

Året då jag ramla ner för trappen 2 gånger inom loppet av tre veckor :P 




Den 17 Oktober döptes Nelly i Torsåkers Kyrka.

       


       



Maskerad vart de också på halloween:

   



Julafton :

  



Nyårsafton:


 


Äh de här va jag kanska sämst på.

Bättre lycka nästa år. hahahahha! 

Ne nu ska jag ge mig och gå upp och kolla film.

HEeej!




 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer ihåg Erica, tror du att jag kommer ihåg allt dedär med mitt minne? :P hehe. Jag skulle inte ha kommit ihåg NÅGOT om de inte var för att jag kunde gå tillbaka i bloggen åh kolla ;P hihi

2010-01-03 @ 21:46:45
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahahaha, du har såååå rätt! :P

2010-01-04 @ 08:35:33
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0