Taaack...

Stort tack för tips med hur jag ska göra..
Men jag har testat 5 minuters metoden..
Den är säkert jätte bra.
Men jag klarar verkligen inte den.
Nelly är verkligen hysteriskt ledsen, tårarna bara sprutar.
Jag kan verkligen inte hålla mig 5 minuter från att gå in då.
Jag har testat.
Och kan jag inte göra den riktigt så är de ingen ide.
Men funkar inge annat så ska jag ge den ett försök till.
Men Nelly sover nu i växarsäng eftersom hon blir mer än galen i spjälsäng..
Så hon kastar sig liksom ur den så fort jag går ut från rummet.
Så idag testar ja med att lägga henne inne på vårt rum i sin säng, fast jag sitter breved.
Saken är den att hon gör allt för att ta sig över till vår säng då så kanske lika bra att flytta in henne på sitt rum .??
Eller så väntar ja med allt tills vi flyttat till huset!?
Eh får se hur jag gör ikväll!
Sova de måste hon iaf.
Nu blir de bara till att laga lite mat och leka med fialotta innan de är dags för kriget :)
En dag kvar att jobba också.
Känns ruskigt sköönt faktiskt. :)
Får se va som händer på dom lediga dagarna! :)

Kommentarer
Postat av: katarina

Men det låter verkligen som hon är i behov av närhet! eftersom hon kastar sig ur sin egna säng så vill hon ju verkligen sova me dig! går det inte att få henne att somna din säng och sen bära över henne till sin egna säng? eller vaknar hon då?hehe

jag brukar tänka: okej det kmr komma en tid när dom verkligen inte vill sova hos dig, men de kan ju såklart bli drygt att aldrig få ha sin säng ifred:) hehe hoppas det löser sig!

2010-12-08 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0