Lördag ...

Grattis Jay som vann idol...
Eller??
Nu kommer han typ åka runt och skriva autografer på Ica Maxi och sånt.
Uppträda i valbo köpcentrum.
Men de kanske är toppen för han..
Jag är väldigt tveksam till de.
Nu måste han göra idolkonceptet, verkar inte vara hans grejj liksom.
Men va vet jag , jag har inte sett ett avsnitt av idol iår :) Haha!

Idag tog jag en sovmorgon till 10.00 .
Grymt sköönt .
Har vart ute med Nelly i pulkan på fm , sen har de  inte hänt så mycket mer.
Dansat runt lite här hemma!
HAr precis petat i mig liiite mat.
Fattar inte vad som är fel.
Mår såå jäkla illa när jag äter.
Frukost är inte ens någon ide att tänka på på morgon.
Men ska inte klaga.
Brukar juh alltid klaga att jag äter för mycket! ;)

Idag hade jag tänkt att jag skulle träna bodypump och fm.
Men bodypump vart de inte för Nelly sover och jag har inte fixat någon barnvakt .
Kanske tar ja med henne bort på fm om hon vaknar i skaplig tid.
Fattar inte varför de inte blir styckindelningar när jag skriver....
Jag gör mellanrum och så när jag byter ämne men de blir aldrig de.
Eller bara för jag skriver om de nu så blir de säkert de.

Åh på onsdag får vi nyckeln till huset.
Har inte gjort ett skit här hemma.
Orkar inte få ångest över de.
Vad spelar de för roll ??
Vi har juh lägenheten kvar till februari.
Men ändå!
ÄH!
Ta de som de kommer!
Ne nu duka av här hemma och grejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0