Kallt ..

Precis hemkommen från Torsåker..
Dra åt pipsvängen va kallt de är ute alltså.
Vi va ute och skulle kolla på ridande luciatåg.
Fyfaaan!
Tycker synd om dom som låg i kriget och vart så kall så dom tappa tårna..
Typ så kände..
Nu tror ni jag hade typ joggingskor på mig och fick skylla mig själv...
FEL...
Jag hade riktiga vinterskor..
Nelly skrek typ hela bilresan hem.
Fick stanna och slita av henne overallen för hon satt som ett mongo i stolen...
Vart liiite bättre..
När vi kom hem så la jag mig på golvet och grina för de gjorde så ont i mina fötter..Haha!
Mes som man är liksom! :P

Annars har de väll inte hänt allt för mycket idag..
JObba förmiddag...
Nu blir de gourmetmiddag..
Stuvade makaroner och denniskorv och ketchup...
Fiiint de..
Sen soffan innan de är dax för sängen
Tolvtimmars imorgon!
Fan va ni har de bra som jobbar 8 timmar om dagen alltså..
Vilken skillnade de är.
Tro mig.. JAG VET! ;)
Ne nu ska jag grejja så jag inte bränner korvarna :)
Vore juh hemskt!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0