Stolt...

Helgen vart bättre än bäst.
Vem kunde ana att vi skulle gå och vinna hela gästis open..
Visst hade jag de i tankarna men man vill juh inte bli för kaxig liksom..
Dagen va mer än bra och lika så kvällen.
Natten är en annan del.
Men va gör de om 100 år. :)

Igår va vi på Aqua Nova i borlänge.
Klockrent bad för Nelly, och när hon sov så testa vi andra på att åka en massa skojj.
Gick hur bra som helst .

Idag fick valbo ett besök.
Vart en ny dammsugare, himla tråkigt att köpa men dock ett måste här hemma.

Nu är jag trött dom grisen på julafton.
Känner mig även som de.
Har itne blivet nå träning alls på 3 dagarn nu.
Och de känns..
Känner mig som ett stort jävla hus.
Men va fan.
(önskar jag kunde tänka så)
Barmarksträning idag iaf.

Ne nu ska jag göranå annat..
Hej!










Kommentarer
Postat av: (Grand) mum

Vilken liten sötnöt, puss, puss;)))

2010-08-10 @ 19:05:46
Postat av: Anonym

Sötstina:)

2010-08-10 @ 20:46:09
Postat av: Erica

Tack så mycket =)

2010-08-10 @ 21:58:03
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0