Shiiit!

Sitter och funderar hur jag ska orka med två nätter..
Har vart vaken två nätter nu till och från med en nelly som inte vill sova,
eller hon vill men kan inte.
Måste vara tänder på G.
Drygt är de iaf, men bara bita ihop.
Efter regn kommer solsken! :)

Idag ahr jag och nelly vart inte till Emelie och handlat lite träningskläder till mig :)
Nelly fick ett regnställ av mormor och morfar..
Tusen tack.
Tog ett grönt. :)
Liiite vågad ja! :)

Hittar ingen bild på de heller och jag orkar inte knäppa någomn men de kommer...

Idag ska jag åka och klippa mig.
Inte en dag försent..
Så nu har jag lite och tänka på vad jag ska göra med håret. :P
De löser sig säkert som vanligt...
De brukar göra de.!

Ne nu ska jag göra något annat!

Om 23 dagar,17 timmar och 38 minuter är vi på flyget!!!


Kommentarer
Postat av: Mum

Du Orkade!!!!!!

2010-08-20 @ 10:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0