??

Postat av: Helena

Håller absolut med föregående inlägg! Du verkar vara helt besatt av träning och din vikt...kanske dags att försöka ändra på det beteendet.Bådar inte gott för din dotter som ska växa upp med detta.Jag vet ju att du är absolut INTE tjock!!! Sen kan man självklart träna för att må bra men som sagt i ditt fall tycks det ha gått lite för långt åtminstone i mina ögon.Hoppas du kan hitta en bra balans mellan ditt mående och din träning!

2010-08-23 @ 17:27:02

Svar :
Varför bådar de inte gott för min dotter??
Är jag en sämre mamma för de????
Och om de va så lätt att bara ändra på så skulle jag självklart göra de.
Tro mig.
Detta är inget jag njuter och mår bra av . Om nu folk tror de.




Kommentarer
Postat av: person

inte är du en sämre mamma för att du tränar lite då och då. inte det. men barn gör som vuxna gör. och barn som växer upp med föräldrar som klankar ner på sig själva och sitt eget utseende gör likadant. och sånt kan ju vara bra att fundera på, vilka beteenden vill du och vill du inte föra över på din dotter?



hur vill du att hon ska känna inför sin egen kropp?



nu är väl inte föräldrarna den HELT avgörande rollen för hur barn ser på sig själva, kompisar och annat spelar in, men det vet du säkert redan, men mamma är alltid mamma.



men jag vet... det är inte lätt att komma till ro vad gäller träning, kost och utseende och hela den biten. det är svårt, men det går.speciellt om man bestämmer sig för att det ska gå.



2010-08-23 @ 21:02:27
Postat av: Anonym

Ja men visst är det synd om er dotter. Jag menar vilket barn mår inte dåligt av nyttig mat ( husmanskost) och massor av frisk luft????

Heja Erica, du är en bra mamma. Så det så! Kram Pia.

2010-08-26 @ 07:14:33
Postat av: Anonym

Ja men visst är det synd om er dotter. Jag menar vilket barn mår inte dåligt av nyttig mat ( husmanskost) och massor av frisk luft????

Heja Erica, du är en bra mamma. Så det så! Kram Pia.

2010-08-26 @ 07:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0