beroende. :-)

Jag har skaffat mig ett beroende. Jag är fast i att kolla på hemmfruarna :-) tycker om när man har en serie att följa. Fast igår vart ja vaken liiiite för länge. Va inte skit pigg idag när klockan ringde halv 5 . Körde ett spinningpasS igår med och jävlar i min låda va skööönt de va :-) Idag vet jag inte vad jag och nelly ska hitta på. Gå och handla, har ännu en gång lovat att baka till jobbet. Ska hinna med en löptur också. Kanske ett pumpaSS också. :-) Snart åker vi. Snart snart snart. Som ja längtar. Jo visstja jag har även fått förlängt underbart. Ne ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: sanna

själv är jag helt tokberoende av gossip girl för stunden :D

2010-08-29 @ 08:37:58
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0