Egentid...

Idag hade jag lite egentid.
Pappa kom och hämta Nelly efter jobbet så fick hon åka ner och hälsa på mormor och morfar.
PÅ min egentid tog jag mig en springtur, och fy vad skööönt de va.
Kändes som jag ksulle kunna springa hur läänge som helst.
Men fick tyvärr ge mig för ville sola också innan jag skulle hämta Nelly.
Hemma hos mamma och pappa fick jag även mat.
TACK SÅ MYCKET...

Imorgon blir de promenad som vanligt.
Sen åker jag till Valbo med Sasse och tittar lite.
Efter de blir de spinnig, och som de ser ut nu ska SAsse med.
Har längtat efter de. :P

Alltså hur kan man ha panik över att jag inte plockar ur diskmaskinen.
Jag orkar inte.
Men om jag skulle göra de så skulle jag känne att lugn i min kropp.
TYp ha samvete att ligga på soffan.
NU har jag inte de.
Så jag håller tummar och tår att disken hoppar upp i skåpen och att de smutsiga hoppar ner i diskmaskinen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0