Sprutan...

Idag va jag och Nelly på morgonpromenad med Sandra och Katrin.
Sen vart de till BVC för koll och spruta.
Allt såg jätte bra ut.
Nu är hon 60.5 cm lång och väger 5970 gr.
Sen va de dax för den berömda sprutan.
Hon vart knallröd i ansiktet och börja gåta.
Mammas flicka.
Som tur var va hon lätt att trösta.
Gick över på någon minut bara.
Nu ligger hon på soffan och sover.

Igår va de match.
Kom även hem med en vinst.
Hur sköönt är inte de.
Va otroligt roligt att spela och de såg riktigt bra ut.
Alla kämpa på och gjorde sitt bästa.
Då blir de juh vinst när man gör de också. :P

Ikväll blir de träning.
Som vanligt är jag ganska otaggad.
Till skillnad mot för katrin som alltid verkar vara taggad. :)
Kanske börjar bli lat av mig.
Blev lite less idag iaf.
Va en månad sen jag vägde mig och jag väger lika. :(
Fast jag typ tränar varje dag .
Så nu vart jag omotiverad.

Ringde även igår och erbjöd mig att jobba ltie extra.
Känns otroligt bra.
Så helgen 25 26 27 september ska jag nog jobba på göranssonska arenan eller va de heter.
Alltid bra med extra pengar.
Jag atr juh bara mammapenning måndag-torsdag
Så extra pengar är välkommet.
Dock har Andreas jour den helgen.
Men får se vilka tider de är så löser de sig säkert.

Nu ska jag gå och mysa på soffan med Nelly!






Kommentarer
Postat av: En som vet

Sjukligt söt unge. Måste vara lik far sin ;P

2009-09-07 @ 22:39:30
Postat av: sofie

Är det jag som är vindögd eller är hon en kopia av pappan?:)

2009-09-08 @ 07:56:10
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/
Postat av: Katrin

Du har en riktig gobit själv :P Gud så stor hon blir.. Hur var hon på kvällen sen då?

2009-09-08 @ 09:44:46
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0