Long time ago!

Va väldigt längesen jag skrev ser ja.

Vad har hänt sen sist?

Helen jobba jag på göransson arena.
Villa och hälsomässa.
HAde glömt bort hur tråkigt de är att servera.
Fy tusan.
Men men nu är de över och jag ska även jobba World cup.
Bra med lite extra pengar.

Igår så spendera jag dagen med Sandra och Texas.
Först vart de en promenad, lunch på hanssons sen gick vi hem till dom.
Mig blir man inte av med i första taget eller. :P

Åh jag blir så trött.
Bara jag kör lite fys på innebandyn får jag ont på nätterna.
När ska de gå över`?

Snart är de dax för en promenad.
Sen får vi se vad som händer denna dag.
Kanske åker en vända till viken.
Visar sig.

Ne nu vill Nelson ha uppmärksamhet och självklart ska hon få de. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0