Honungsmelon..

De är bra konstig ibland.
När vi va hos Linda på tjejmiddag sa jag att jag itne tyckte om honungsmelon,
så testa jag att smaka och då tyckte jag helt plötsligt om de.
Igår efter vi sprungit va jag så sjukt sugen på honungsmelon men orkar inte handla de.
Nu idag efter träningen har jag handlat hem två stycken,
men nu tycker jag helt plötsligt inte om de ???
Skär jag fel eller tar jag fel på affären??
Fattar noll. Trodde verkligen de skulle vara super gott.
Men äter jag några till kanske de blir gott.

Har iaf fruktkväll idag.
Honungsmelon, gröna äpplen, banan och nektariner samt dricker vatten.
Bra där Erica.! 
Ja jag är stolt. Men kvällen är inte slut än och statiol stänger tolv. :)

Som ni märker vart de ingen kolla herrmatch för mig.
Nelly vart så trött så tyckte de va bäst att gå hem.
Och nu sover hon.

Jaha.. I helgen dÅ?
Inga planer alls faktiskt.
JO bara att vi ska äta fajitas imorgon och grilla på lördag samt match på söndag!
Men är de någon som vill göra oss sällskap är de bara hojta!

Ha en bra kväll!

Mammas fina prinsessa!
Älskar dig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0