Besök

Idag har vart en rätt bra dag fakitskt.
Börja dagen med en promenad med Marie i solen.
Är så otroligt skönt när de är sol ute och så är de lite kyligt i luften.
De gillar vi. :P

Sen ringde Sofie och fråga om hon och William kunde komma på besök.
Mer än gärna. :P
Så då vart de till att slänga ihop en nya Silviakaka.
Den ahr tydligen många namn : Kukakaka, sverigekaka, silviakaka och larsakaka. :)
Marie följde också med.
Va en rikigt hönsgård här.
Så himla kul med besök av folka man itne ser aallt för ofta. :P

Sen bra de iväg på träningen.
Gick lätt idag.
Benen kändes otroligt bra.
Så va nog bra att vila igår.

Nu sitter jag och väntar på att idol ska sluta.
Grannen spelar nämligen in.
Så ska låna de.

ne nu ska jag gå och kolla om filmen är klar!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivit så mycket om den där silviakakan nu så man blir sugen :P Du får skriva ut receptet i bloggen ;)

2009-09-15 @ 21:33:12
Postat av: Anonym

silviakaka och kukakaka är inte the same;)

2009-09-15 @ 22:04:36
Postat av: Anonym

"riktig" silviakaka ser ut som en ljus mockaruta. lät in som det var sån du bakade.

2009-09-15 @ 22:52:13
Postat av: Anonym

"riktig" silviakaka ser ut som en ljus mockaruta. lät inte som det var sån du bakade.

2009-09-15 @ 22:52:28
Postat av: Sofie

Ser du, iiingen Silviakaka :P

För mig kommer de alltid att vara en Larsakaka :P hahaha

2009-09-16 @ 00:25:06
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaha ne de va farmor som sa att de va silviakaka för de va henne jag fick receptet av. Inget jag kommit på. :P

2009-09-16 @ 11:16:27
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0