7.5an

Idag är de den stora dagen..
Jag, Sandra och Katrin ska ut och springa 7.5an. :)
Känns fakitkst otroligt bra eftersom inte för allt för så länge sen va jag så imponerad av dom som sprang den sträckan.
Och idag är de min tur. Nu har jaa inte gjort de än men tror de kommer gå super. :P

Ska ut på promenad nu halv tolv också med Sandra och Sofie,
sen blir de lunch. Vet inte vart vi skulle gå.
Men ja som vanligt tjatar om Rapido :)
Vet inte varför jag gör de.

Sen ska jag lämna Nelly till mamma.
Hon ska vara barnvakt medans vi springer.
Sen blir de hem och mysa i soffan.

Ibland är jag så trött på innebandy och ibland inte.
Tror jag vet vad de beror på men tänker inte ta de här.
Först kan de bli så mycket missförstånd så man vet aldrig hur folk tolkar de.


Ne nu ska jag busa lite med tösa innan vi ska ut.

Ha en bra dag allesammens!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tjusigt Nelly`s rum blev. Börjar ta sig i Texas rum nu med, är glad att jag valde den helvita färgen, hade inte blivit bra annars. Ses imon!!

2009-09-02 @ 19:44:01
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0