Underbar helg...

Kan man säga om helgen som vart.

Fredag va man till farmor i Edsken som fyllde 70 år.
Tråkigt att jag missa vår match mot Falun bara.
Men hade väldigt ont i min kropp, och ibland måste man prioritera familj och släkt.

Lördagen packa jag in Nelly i bilen och åkte till viken för en fika.
Och som vi drack kaffe och prata.
Malin, Sofie och Emma.
Malin hade bakat en god sockerkaka också.
Väldigt trevligt tjejer.

Sen åkte jag hem för att styra upp lite tjejmyys med Hoforstjejerna.
Vart mat,alkohol och spel hos mig.
Sandra,Katta och Emma stod för sällskapet.
Helt plötsligt va klockan 03.00.
Vet inte när jag va vaken så länge sist.
Men kul va de.

Söndagen vart de promenad som vanligt,
sen hände de inte mycket.
Kvällen avslutades med god mat och filmen Heartbreak Hotel tillsammans med Emelie.

Idag har jag tagit den vanliga promenaden som varje förmiddag nu på sista tiden.
Sen vart de hem till Sandra för att sen gå till Hanssons för en kaffelatte.

Nu har pappa precis vart och hämta Nelly.
HOn ska vara hos dom ett tag så jag kan träna.
Hade tänkt städa .
Torka golv och så, men den lusten försvann.
Får se om den kommer tillbaka innan de är dax för träning.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0