Inte ett dugg bättre själv...

Ne.
Jag sitter och klickar på typ samma bloggar ett ex antal gånger om dagen.
När jag upptäcker att de inte hänt något grymtar jag lite.
Men jag är inte ett dugg bättre själv på uppdatera.
Vet liksom inte va jag ska dela med mig om.

Kanske att jag går på promenad varje morgon.
Eller att jag går och tar en kaffe latte på hanssons ganska ofta.
Eller att jag tränar Måndag Tisdag Torsdag och match en dag i veckan.
Eller att jag plockar, tvättar och dammsuger här hemma.
Eller att jag försöker bli nyttig, och att jag vill gå ner 7 kilo.
Eller att jag borde sola men orkar inte ta mig tid.
Eller att jag itne vet vad jag ska laga för mat.
Eller att jag vill ha mer pengar.
Eller hur mycket Nelly växer, och hur mycket jag älskar henne.

Ja något av de kan jag juh dela med mig av.

Ne !
Nu räcker de.

Min dag idag:
Börja dagen med en promenad på morgon i regnet med Sandra.
Sen vart de lunch med Andreas här hemma.
Sen vart de en latte på hansson med mamma.
Hem en sväng för att sen springa iväg och sola.
Sen vart de en till promenad med Sandra.
Sen vart de kebab. (Jag som ville gå ner 7 kilo va de ja)
NOLL KARAKTÄR!
Sen vart de film.,

De va min da ja!

Hej!


Kommentarer
Postat av: malin

hejja hejja!! :D

2009-11-19 @ 10:28:40
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Men Erica, dina dagar är ju fylld med en massa spännande saker :) hoppas att allt är bra med dig!! kram

2009-11-21 @ 09:06:29
URL: http://lindalans.blogg.se/
Postat av: Linda

ojjjj hur tokigt det kan bli när man har lite bråttom :)hahhaa

2009-11-21 @ 09:08:00
URL: http://lindalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0