Babysim

Sitter här helt slut.
HAr vart på babysim med Nelson.
Som hon älskar att bada och träffa andra barn.
Hon blir helt galen. :P
Älskade barn.
Nu sover hon ute i vagnen.

Nu har jag hittat en bil jag kan tänka mig.
Satt på blocket och kolla.
Så hittar jag en.
Och de bästa av allt va att den fanns i Torsåker.
Andreas ringde på den idag.
Men någon va ut och provkörde den. SUCK!
Skulle komma tillbaka efter klockan två.
Så får se då.
De enklaste är väll att byta in audin och lägga pengar emellan.
Men kommer gå back så då sjunger om de på den bilen.
Men men.
Skitbil!

Får se vad som händer annars idag.
Har inga planer alls.
Eller träningen, men återstår att se om jag har någon barnvakt.
Känner inge sug efter innebandy heller.
Men de är juh som de är.
Hoppas de vänder.
Ska stå över matchen i helgen .

Åhhh Någon som vill ses.?
Inga vinterdäck har jag på bilen heller.
TYpo!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen :) hur är allt med dig? Har ni börjat på lite sim nu...mysigt! Får se när vi ska och ses alla tjejerna då :) krami

2009-11-06 @ 10:05:44
URL: http://lindalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0