Lääängtar

Jag längtar så hemskt mycket tills ungen är ute alltså..
Få se de lilla livet.. va de är för kön och hur den ser ut...

Jag läängtar också så hemskt mycket till att börja träna igen.. Röra på mig.. Äta rätt och ha ett mål...
Blir så himla less nu.. Vill bara komma igång med att gå.. Innebandy,gym med mera..
Jag har min målvikt och den ska jag nå.. Sen pom de tar 6-7 månader så får de göra de.. Jag vet att jag måste ge de tid.. Men mår verkligen inte bra nu när jag inte tränar eller rör på mig..
Rädslan är stor att jag inte ska komma i mina jeans igen.. Men men.. German sig bara fan på de så ska man nog lyckas.. Lättare att gå ner 20 kilo än 5.. Hoppas ja på.

Åhhh kom ut nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0