Igen..

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka på lite.. Ska vara hos katta klockan 20.00 för tjejkväll..
Denna gång är de hon som ska bjuda på mat...
Brukar juh bli ganska trevligt på dessa kvällar..tycker verkligen de va en bra ide att införa dom..
Får se när de är min tur.. :) Vet exakt vad jag ska bjuda på.. :)



Bjuder på ett leende också för andreas sa något precis när jag knäppte och orkar inte stå och knäppa om..
Jag måste klä mig fel för magen syns juh förtusan inte.. Men den finns där.. :)

Nu är de bara en halvtimme kvar.. betyder att jag får åka om kanske en 15 minuter.. för ska hämta upp Sasse med.. :)

Ha en bra kväll...!!!

HEJJA SVERIGE... !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0