8 maj 2009

Nu är jag arg... Posten kom och jag typ rusar ut..Har vi fått skivan med korten på?!
NEEEEEJ de har vi inte.. :( Jag vill juh ha den.. vill kolla hur dom vart..
Fick iaf ett paket från ellos hem.. Bebiskläderna.. Eller va typ bara pyjamaser.. Trror ja.. eller jag vet inte va jag beställt...
Tycker storlek 56 ser lite stort ut.. Men men.. har nästan bara köpt de..har nå enstaka plagg i 50.. Så himla svårt att veta vad jag ska köpa..så köper hellre förstort än förlitet.

Sitter och väntar på Sasse.. Har så tråkigt så bjöd hit henne.. :) Hur ska jag annars få tiden att gå liksom...
Sol är de ute också och jag sitter inne. Ska nog gå och sätta mig i solen en stund.. Först ska jag titta runt på lite nödvändiga saker till Charles-Ingvar...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0