7 Maj 2009

Är mycket nöjd med min gårdag.. :) Gjorde allt som jag skulle göra.. Samt lite till..
Tänk att de är så lätt att åka till tippen egentligen men man väntar och väntar med de för man orkar inte. Men nu är de gjort iaf..
Somna som en stock på kvällen iaf ska jag be om att få tala om.. :)

Idag va jag till barnmorskan.. :) Allt såg jätte bra ut.. Och till er som tycker jag har LIIITEN mage ska jag säga er att jag ligger långt över kurvan för magar.. Så de sååååå ..Så jag har en STOOOR mage.. Kanke en 5 kilos bebis.. haha :)
Hjärt ljudet låg idag runt 142.. :)
Kan inte låta blir att tro att de är en gosse.. Men man måste juh få tro också.. Bara för jag tror de så betyder de juh inte att jag blr ledsen om de kommer ut en tös.. :)

Nu är kaffet klart. Väntar på grannfrun..  Ska sätta oss på altan med en kopp kaffe  ... Trevlans
Och inte kom korten från fotografen idag heller.. Nu måste dom komma i morgon..

Dra åt skogen va ont jag har i "pullbenet.. " Även kallat foglossning på ett fina språk..

Vecka 24


Vecka 33


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket vägde du när du föddes då?

2009-05-07 @ 16:55:45
Postat av: Linda

"pullbenet" hahaa :) gooa jänta!!

2009-05-07 @ 18:06:27
Postat av: Anonym

Tycker du är så himla fin! :D

2009-05-07 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0