30 Maj 2009

Är de inte hääärligt väder så säg..

Igår va man ute hela dagen.. Klippte även gräsmattan.. Jag är sååå duktigt.. Ryckte igång den satan helt själv.Fast gömde mig så ingen skulle se om jag misslyckades.. :)
Sen vart de grillning hos Svärmor/farmor Lena. .Mums så gott de va..
Sen vart de sängen typ vid 22.00 .. haha

Idag har de vart underbart väder med... Satt ute en stund sen vart de till bruket och köpte langos.. Hur gott som helst..
Men idag va de jobbigt att sitta i solen.. Vet itne varför..
Nu ska vi bege oss till Sandra och Mattias för att grilla.. Katta,erik,linda och fredrik är också där..
Trevligt trevligt.. Så jag och andreas har laddat upp med Cola och Fanta.. YEAH!!!!

Sofie,Marcus och Namnlös har kommit hem från BB...  Undra när man blir dit bjuden..
Har juh inte ens pratat med Kvinnan än..

Ne nu går min taxi bort till västravillagatan 56 och den vill man juh inte missa liksom..
Då kommer jag inte komma fram förns 21.00 ikväll och då är de väll dax att börja gå hemåt igen hahahha...

Ha en bra kväll..

För de ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Erika när det är dags! =)

Många kramar Sofia

2009-05-31 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0