29 Maj 2009

Pappa fick inge barnbarn på sin födelsedag igår.. Så nu kan du pusta ut.. Du får ha din dag ifred.. :)

Gjorde väll inte allt för mycket igår.. Va barnvakt åt Texas.. Kidnappa han från Mamma Marianne för jag hade tråkigt.. :)
Och hur go är han inte då? Jo han är juh hur go som helst.. Lillkillen.. Iihhhh mys..

Fick ett sms av sofie med en bild på deras lille också.. Fortfarande herr namnlös :)
Mmm sötpojken.. Nu får gärna vår komma ut.. Ganksa sköönt att sofie gick över endå. För nu har man väntat på att hon sk aha eftersom hon skulle ha före mig och nu är de bara 2 dagar kvar till BF för oss.. För jag hoppas jag itne går över lika länge som henne..  Men tyvärr så bestämmer inte jag när den ska komma ut..
Den får komma ut på Söndag.. Idag är de bra väder och så ska vi grilla hos Andreas mor för linnea har kommit hem från usa..Imorgon ska vi grilla med Sandra,mattias,katta,erik,linda och fredrik... Sen på söndag då har vi inget inbokat.. :)
Men får nog räkna med att gå över en 4 dagar iaf..

Namnlös.. :)


Texas


Texas igen.. :)


Ne nu ska jag ut i solen.. Om du har tråkigt är de bara höra av dig och komma förbi..
Alltid lättare att sitta ute om man har sällskap.. :)

Kommentarer
Postat av: Kattiz

Lycka till med bebisutkomsten nu Erica. Hoppas du slipper gå över och att du slipper kämpa så förbaskat länge som Sofie fick göra....

2009-05-29 @ 11:05:37
Postat av: Klein

Jaa ut och hoppas lite studsmatta så kommer nog bebben runt tre på eftermiddan på sönda:D



Sofies och marcus unge är ju toksöt!! :)



Sen så syns det verkligen vem som är mamma till texas :D

2009-05-29 @ 11:08:50
Postat av: Anonym

Määääen är det inte Texis :)!!

gopluppen!!

2009-05-29 @ 12:48:45
URL: http://mariasjoblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0