2 Maj 2009

Får väll ta och tacka Andreas för denna tidiga morgon.. :) fattar inte!? han snarkar så taket nästan lyfter.helt otroligt..Även fast jag har i hörselpluttar så hör jag han.. Klockan åtta orka jag inge mer så då gick jag upp och måla spaljen till trappen.. Trappen måla jag igår.. Försökte måla varannat med tappa bort mig så måla allt på en gång.. :)
Nu har jag ätit jordgubbaroch möjk till frukost.. MUMS... :)
Ska göra mig klar nu för att gå och hämta upp Texas så Mamma fixar-Sasse får fixa inför kvällen, :)
Innebandy avslutning idag.. Kan bli trevligt.. :) De bästa av allt är juh vädret..Heeelt underbart.. :)

Igår va de fullt hus.. Alla systrarna jönsson och Andreas.. :) Grilla hamburgare och spela spel..:)
Väääldigt trevligt liksom.. :)

Ne nu ska jag göra mig klar.. Har tjatat upp even nu så hon ska gå med mig..Inte så svårövertalad om man säger så..
Hon vill aldrig gå med mig men nu när texas ska vara med är hon på för hon tycker han är så söt..'
Jag då??? är inte jag lite söt...Tydligen inte...

Ha en underbar dag i SOLEN...De ska jag ha.. :) Hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja passa på och ät jordgubbar nu för när du ammar får du icke äta de :)

2009-05-02 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0