16 Maj 2009

Idag fick jag en chock.. När Andreas kom ner sa han :
Jag tänkte åka och köpa lite jord och plantera om i landet...
Eeeehhh okej tänkte ja.. Jätte gärna.. va bra.. va roligt... :) att de kom från han liksom..Så nu ska jag strax åka och köpa lite jord..

Igår va vi som sagt hem till Katrin och Erik.. Supergod mat med dessert bjöds de på..
Sen vart de spel.. Jag och Andreas fick stryk.. Jag skyller på Andreas.. eller så va de för Katrins regler.. Nått va de iaf..
Filippa förvånade mig..Hon är juh faktiskt en glad tjej.. Henne ser man aldrig. .Hon ligger oftast nere i vagnen.. Men igår skratta hon och va sååå glad.. :) Trevlig prick.

Till kvällen ska vi grilla igen..Är juh så gott.. Vi ska grilla kyckling här hemma hade vi tänkt..
Så kommer Emma förbi.. Så blir de väll Robinsson..Eller de blir robinsson... :)
Kanske lite evsc..eller hur fan de stavas.. :)

Nu ska jag göra mig klar för att åka till affären....

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Mum

Ja man ska aldrig sluta förvånas:)

2009-05-16 @ 15:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0