12 Maj 2009

Jaha ingen sol idag heller..Eller den kollar fram lite då och då.. :)

Färga håret igen nu på morgon.. Kan inte låta håret gå och vara halvdant.. Men nu är jag toppen nöjd iaf..
Tror ja iaf..

Idag ska jag till viken med Mamma ..  Hon ville låna bilen.. Därför jag får följa med säkert.. :)
Men men jag lånar mer än gärna ut den till mor min.. :)

Sen blir de ner och kolla på damernas match på stålringen..

Har inte så mycket att säga.. Men ha en bra dag då.. :)

Nya hårfärg och min älsklingsfärg på min nya t-shirt.. :) Jag älskar färgen alltså.. Me like..ALOT!!!


Kommentarer
Postat av: Klein

Du ser ju hur snyggt det var med den färgen! :D

2009-05-12 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0