4 Juni 2009

Jag ska sluta tjata om att jag vill att bebisen ska komma ut nu.. Men de är svårt an typ tänker på de stort sätt hela tiden .. är rätt drygt.. Minsta lilla man känner i magen så kommer tanken.. Nu är de kanske dax...
Va juh inställd på att gå över men de är väldigt tråkigt..Har man gått och väntat på ett datum och hoppas så händer inget..
Mycket bestämmer ja men tyvärr inte när de lilla livet ska komma ut..
Jag hoppas verkligen jag får innan söndag... Fast va ska jag göra åt saken om jag inte får då.. Ja inget kan jag göra..
Och jag lovar.. Jag hör av mig när jag fått.. :)

Idag är de en regnig dag.. Om ni inte visste de redan.. :)
Blir lunch på Hanssons med Sandra iaf.. Vet inte om Katrin också blir med.. de visar sig helt enkelt.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och tycka synd om mig själv eftersom inte bebisen vill komma ut... :(

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: blondstar - snart mamma

visst är de trökigt o vänta.. jag har sagt hela tin att jag kommer gå över.. men jag vill inte gå över till max o bli igångsatt så varje dag blir jobbigare o jobbigare! men man vet ju iaf att innan max 2 veckor har vi dom små liven hos oss :)

2009-06-04 @ 12:57:31
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: TB

Smidigt att du börjar inlägget med att du inte ska tjata om att du vill ha ut ungen och sedan ägnar nästan hela inlägget om att prata om att du vill ha ut ungen :D



Den kommer nog snart ska du se. Lite tålamod bara.

2009-06-04 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0