2 Juni 2009

Idag ska jag erkänna att jag tycker de är väldigt sköönt med regn.. Va lite för vågad igår coh drog upp byxorna lite högre över låren och de skulle jag då inte gjort.. haha ser hemskt ut.. Och för att inte tala om hur ONT de gör..
Andreas och Even hade lagomt kul åt de iaf... Men men nu har jag iaf inskaffat mig solskyddsfaktor.. :)
Ja har även börjar flagna..

Igår vart de sola för hela slanten sen vart de storhandling på Maxi.. Så sköönt så nu har vi mat iaf i frys och skafferi..
Så nu är den lille/lilla välkommen... Plus att de regnar så skulle inte sitta fel med en förlossning nu.. :)
Ska till MVC idag klockan 9.15 och kolla lite.. får se om den fixerat sig eller ej..

Som vanligt kan jag inte sova..Så nu sitter ja här oh håller even sällskap...

Igår såg jag Sofie och Marcus "lillplutt".. Hur söt va inte han då? Jo hur söööt som helst..

Ne nu ska jag byta några ord med Even.. :)

Ha en bra dag..

Om du inte har något att göra kan du höra av dig.. Jag har inget att göra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0