12 Juni 2009

Ännu en natt har gått.. Sitter och äter min frukost nu. Lilltjejen och Andreas ligger kvar upp i sängen dom..
Haft en väldigt bra natt inatt om man jämnför med den i förrgår.. :P
Nu sov hon hela natten.. ja hon vakna juh och åt två gånger tror ja. Så jag är nöjd.. Men ja kan iaf inte sova..Ligger och tittar på henne och bara ler.. Åhh så söt man kan vara..

Ska till Bvc idag.. Va lite nervös ogår över att ha en tid att passa..hahha ja och planering sen har jag itne bara mig själv att planera för..

Ska ta tag och skriva om min förlossningn också.. men itne just nu.. Inte för den är så långmen ska äta upp nu.. Ringa mamma..sen ska tjejen bada och göras klar..

ne nu ska jag ringa mor viol.. :)

Kommentarer
Postat av: Klein

Hej tjej(er) :)) allt bra med er?! Tänkte jag skulle komma och hälsa på er nästa vecka? :) Om ni har tid? Kraam

2009-06-12 @ 11:24:08
Postat av: Ingela

De är tur att dom på BVC förstår att det inte är så lätt att passa tider med en liten! ;)

2009-06-12 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0