Jag ska...

Klippa mig har jag bestämt nu.. :)
När jag väl bestämt mig så vill jag göra de nu direkt..
Såg på so you think you can dance nyss.. Och Randi..Hur snygg va itne hon i håret värsta snygga pagen..
Och som jag älskar page.. Nu sätter jag bara upp mitt hår.sen har jag så tråigt hår ..får aldrig till de när de är långt.. Fast alla andra är juh så fin i långt...

Jag är sugen på att spara längden i fram och klippa upp de.. I lutning bakåt.. Är väldigt svårt att förklara...
Men jag har juh äntligen fått ut mitt hår.. Men vart väldigt sugen alltså....

Typ såhär fast längre i fram..





Svårt att se kanske men man ser hur hon klippt upp de i bak.. :)

Törs ja??? '
Varför inte hur kul är de med uppsatt långt hår?????
Bättre med en frisyr.. Jaaa :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du ska klippa dig! Tycker du är jättefin i kortare hår. T om mesen Sanna har ju klippt page ;P

2009-07-05 @ 12:35:53
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Emma

Klipp dig vännen !!!



Jätte fin frisyr ju ;P



pussis

2009-07-05 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0