6 Juli 2009

Idag har vi varit i valbo.. Shoppat loss lite till skruttan.. Massa fina kläder.. Nu ska vi bara hinna använda allt haha :)
Köpt nappflaskor och bröstpump.. Samt ersättnig.. Så nu ska vi prova lite. :)
Ammningen går utmärkt. Men vill inte känna sig så låst så skulle vara skönt om annat också funka.. Men självklart ska ja fortsätta amma.. :)

Sen nu på kvällen vart de promenad med Emma..Så sköönt.. Har juh skaffat mig ett par nya joggingskor nu..Så nu jäklar ska kilorna bort.. (som jag säger varje måndag).. Men ska försöka iaf.. :)

Min lilla gofis har börjat lee...Och hur kul är inte de.. :)







Iiiihhh..som jag älskar henne!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så söt hon är, ja de är en underbar känsla när dom börjar le! Vänta bara tills hon kan skratta :) När hon skrattar kommer du gråta :) så underbart är de... william sa hej för första gången igår! och vi fick de på film... snacka om timing!

2009-07-07 @ 09:39:27
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va söt hon är =)

2009-07-07 @ 18:56:17
URL: http://thisismeelivingmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0