30 Juli 2009

Sitter här och kan inte sova..Väldigt ovanligt faktiskt..Brukar inte ha problem att somna om man säger så..

Lillan sover sen ett tag tillbaka..Andreas sitter nere vid datorn och jag uppe..
Så drygt för man måste ligga brevid skruttan när hon ska somna..Annars får man springa ihjäl sig varje gång hon tappar nappen..Sen kan hon inte somna när tvn är på..Hon är är nyfiken helt enkelt...
Va på BVC idag..Stora tjejen väger nu 5090 och är 57 lång.. :)

Har även fått punka på barnvagnen..Hur drygt är inte de... Jo jätte drygt..

Sitter och funderar hur jag ska få ihop morgon dagen..Promenad vid tio med Sandra och katrin..Tvätttid som börjar tio också..Så äta lunch..Sen till valbo och hämta andreas mobil som vart på lagning samt handla lite inför bröllopet på lördag..Springtur med sandra och sen då? Torsåker och laga mat med pappa.. JA jag har då ingen aning..Sen där emellan ska Nelly ammas och greja..Återstår att se hur dagen blir iaf!

Kaos tror ja!

Så har jag mobilen uppe så jag kan inte lägga upp nå bildet heller..

på lördag ska vi på bröllop.. Andreas lillesyster linda ska gifta sig.. Mysigt..!

Ne inge vettigt att skriva ... Så får väll titta runt på facebook lite då..

Tjaaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0