10 Juli 2009

Idag är jag rätt trött ska jag be om att få tala om.. LIllskruttan ville inte somna igår. Hon skrek inte så himla mycket.. Men skrek de gjorde hon..KLockan två la jag henne på mitt bröst och där somna hon..Då våga jag inte lägga henne i sin krog så hon fick allt sova kvar.. Halv fem vakna hon till liv och åt lite så la jag över henne i sin korg. ÄNTLIGEN fick jag sova då.. Så vakna hon vid nio igen.. Så nu ha rjag klätt på henne och lekt med henne så hon inte sover till 12 får se om hon somnar tidigare.. haha

Har köpt minifom droppar.. vet inte om de hjälper men värt att testa iaf.. Så får se om någon dag!
Tack för tipset... :)
Nu är de någon som sitter och bajsar i sin babysitter om de va någon som ville veta haha! :)

Ne nu blir hon ledsen.. Dax att komma till mamma..Hon är så himla trött.. Lillskruttan.!

Jag behöver ingen sol..Bara de slutar regna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0