5 Januari 2009

Har tappat lusten att blogga känner ja.. Har väll inte så mycket att skriva ..
Stör mig mest på folks bloggar just nu.. kanske därför jag inte känner för att uppdatera min för jag vet inte vad jag ska skriva... efterspom jag stör mig på vad andra skriver om och om igen..... . Allas bloggar handlar typ om samma saker hela tiden.. Antingen de ena eller de andra...

Ja jag vet ja kanske är lite neg just nu... Men så är fallet...

SJuk har jag blivet också.. väldigt roligt... Hosta snorig och halsen..Sen tror ja att jag håller på att få urinvägsinfektion också...

Lycka till ikväll Sverige.. :P

Här är dressen jag köpte till Texas...
Eller så vart de inte så för jag är inte så teknisk.. Va iaf en ljusblå adidas dress...

Såhär såg man ut innan jag vart gravid.. Brun va jag iaf.. Prova samma kläder idag igen.. haha satt inte lika bra..byxorna fick jag iinte ens igen.. :P




      
        
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0